حمیدرضا درجاتی، عکاس ورزشی که در پیست آزادی دچار سانحه شد درگذشت (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴) اعتراض دوباره استقلال به زمان بازی با صنعت نفت آبادان سومین فصل سیاه استقلال در تاریخ لیگ برتر| ۱۰ باخت، مثل دومین دوره لیگ برتر! حمایت عابدینی از مدیرعاملی خبیری در پرسپولیس اسکوچیچ در مسیر برانکو جدول نهایی لیگ برتر فوتبال در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ | از قهرمانی تراکتور تا سقوط شهر خسته ویدیو| جشن قهرمانی تراکتور تبریز در لیگ برتر(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی استقلال خوزستان و تراکتور(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴)| پیروزی قهرمان جدید ایران نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار در آخرین بازی لیگ(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده در گام آخر نتیجه بازی استقلال و سپاهان در هفته آخر لیگ برتر(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴)+ ویدیو گل‌ها| شکست مصلحتی شاگردان جباری! ویدیو| خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار در ورزشگاه آزادی(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴) ویدیو| خلاصه بازی سپاهان و استقلال در هفته آخر لیگ برتر(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴) آیت شریفی قهرمان آسیا شد + فیلم جباری: استقلال مقابل سپاهان جوانمردانه بازی می‌‍‌کند واکنش فدراسیون فوتبال به شایعه سرمربیگری مجیدی در تیم ملی فوتبال ایران مجیدی در امارات ماندنی شد بازیکنان جوانان و امید در ترکیب استقلال مقابل سپاهان+عکس مشکل جدید استقلال برای عقد قرارداد با سیدورف خبر شهرآرانیوز تأیید شد | استقلالی‌ها با ماسک راهی اصفهان شدند
سرخط خبرها

آخرین اخبار از مزایده پرسپولیس| تکلیف فضای رسانه‌ای پرسپولیس بعد از مزایده چه می‌شود؟

  • کد خبر: ۸۱۱۰۰
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
آخرین اخبار از مزایده پرسپولیس| تکلیف فضای رسانه‌ای پرسپولیس بعد از مزایده چه می‌شود؟
باشگاه پرسپولیس در نظر دارد به شکلی متفاوت فضای مجازی و رسانه‌ای خود را در اختیار کارگزار جدید بگذارد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، تا ساعاتی دیگر قرارداد بین باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز به صورت رسمی اقاله می‌شود تا باشگاه پرسپولیس برای پیدا کردن کارگزار جدید رسما وارد فضای مزایده شود.

بعد از اقاله رسمی، باشگاه پرسپولیس مبلغ ابتدایی را برای شرکت در مزایده اعلام می‌کند تا شرکت های متفاضی پاکت های خود را ارسال کنند.

گفته می‌شود کف مبلغ درخواستی باشگاه پرسپولیس برای شرکت در مزایده ببین ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیارد تومان خواهد بود.

در همین خصوص باشگاه پرسپولیس قصد دارد فقط "فضای تبلیغاتی" رسانه های خود مانند اینستاگرام، سایت، توییتر و ... را در اختیار کارگزار قرار بدهد و دسترسی رسانه ای و خبری به کارگزار جدید نمی دهد. همچنین کل فضای تبلیغاتی باشگاه پرسپولیس به احتمال فراوان در اختیار کارگزار خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->